Sunday 13 March 2011

Spring!

Het heeft even geduurd... liep met de gedachten rond om te stoppen...maar ga toch weer proberen om het bloggen op te pakken. Tenslotte zit de lente weer in de lucht!!


Daarom heb ik binnen inmiddels de (kunst)bloemetjes "buiten" gezet. Deze kunstbloemen heb ik in de loop der tijd bij elkaar gesprokkeld. Omdat mooie kunst best prijzig is koop ik af en toe een mooie bloem en zo langzamerhand heb ik een hele verzameling!


Lekker gemakkelijk in onderhoud en je kunt het natuurlijk ook combineren met echte bloemen (of dode takken...).


Fijne week !

23 comments:

Home and Lifestyle said...

Je blog vind ik altijd inspirerend, dus ik zou het jammer vinden als je stopt! De goede tijd komt er aan, ik hoop dat de lente en je fleurige bloemen van de foto's jou op sleeptouw nemen :)

Lieve groet, Ingrid (Home & Lifestyle)

Alle mooie dingen said...

even lekker genoten van je post.
ik zelf zou het zonde vinden als je stopt... misschien in plaats van stoppen ...minderen?
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

What's in a day said...

Ik genoot in stilte altijd van je blog, nu zelf blogger, maar ik geniet nog steeds van je blog.
Je besteedt altijd zoveel aandacht aan je foto's, je ideeën, inspiratie genoeg,ik ben blij dat ik weer wat van je lees.

Groetjes, Eefie

Passione Helena said...

Fijn dat je de inspiratie hebt gevonden, om toch lekker door te zetten. Lente is daar de de perfecte tijd voor. Het geeft een ieder, een flinke boost energie..heerlijk.

Je hebt al behoorlijk wat kunst bijelkaar verzameld! Met wat mooie voorjaarsbloeiers kan je daar zeker op en top van genieten.

Ik wens je nog een hele fijne avond en hoop snel weer iets van je te lezen.

Lieve groetjes, Helena

Judith said...

Leuk weer een post te vinden op je blog!
Mooie foto's van mooie (kunst)bloemen, liefs Judith

natuurlijk groen en doen said...

Gezellig dat je er weer bent en het voorjaar geeft vaak weer nieuwe energie dus misschien is dat weer het steuntje in de rug

groeten bep

Unknown said...

STOPPEN???? geen optie als je eht ons vraagt;)....prachtige vrolijke foto's, die MAG je ons neit onthoduen!!!

Fijne avond!
Lynda

Anonymous said...

Ik miste je al wel een poosje. Stoppen...kan niet hoor. Je hebt zo'n inspirerend blog. Heerlijke ideeen en mooie plaatjes. Kom op meid, een hele fijne lente toegewenst!

Claudia. said...

Gewoon door gaan, het is veel te jammer om dit allemaal te missen.
Groetjes Claudia.

Bij Guusje Thuis said...

Je blog is juist zo leuk, niet zomaar stoppen hoor!

Karin said...

Blij dat je hebt besloten door te gaan. Wat een heerlijke lenteplaatjes, je vlindertje is ook schattig!

puur wit said...

hoi dat is toch jammer als je stopt
ook al doe je soms een tijdje niets dat maakt toch niet uit
komt vanzelf wel weer
het ziet er zo mooi uit zou jammer zijn
gr sandra

A Box Of Dreams said...

Hallo Bertina, leuk dat je weer aan het bloggen bent! En zeer leuke post had je! De kleuren van je "kunst" gaan mooi met het riet en brengen je in lente sfeer... Ik heb je daarom ook een stylish blogger award toe gekend! De bedoeling is dat je 7 dingen over jezelf vertelt en 7 anderen de award aan reikt, maar geen verplichting hoor! Je mag er ook gewoon van genieten!
Lieve groet, An

alma said...

Goed om weer iets van je te horen. Heerlijk om je mooie foto's weer te zien. Ik zou het jammer vinden wanneer je zou stoppen. Geniet erg van je blog!
Lang leve het voorjaar!

Lieve groet
Alma

Rozmeen said...

Mooie post en je hebt altijd inspirerende fotos en leuke verhalen.. zou het jammer vinden als je stopt... ik weet het soms is het niet bij te houden...hoe graag je ook wilt..maar dan minder vaak een post plaatsen?



Fijne dag en liefs,
Rozmeen

Jeany said...

niet stoppen Bertina, da hebben wij niks meer om onze ogen uit te kijken. Je kunt het toch een beetje minder doen? We wachten wel hoor ☺ Prachtige lente foto's weer, en zie je, dat bezorg je ons hiermee, je geeft het lentegevoel over. Lieve groeten, Janine

hokje said...

Niet stoppen hoor; krijg altijd veel inspiratie van je prachtige foto's en leuke ideeën!

Fijne dag,
Miranda

Gwen said...

blij dat je terug bent !!!!

Unknown said...

Mooie bloemen, en vaak zie je het niet eens dat het nep is!
Fijne avond!
♥Nicole

Jeanette said...

Heb net zelf een blogpauze ingelast, andere dingen hadden prioriteit. Heb ondertussen nog wel de items meegelezen. Stoppen is voor mij geen optie, daarvoor vind ik het nog te leuk en zonder dat ik er iets voor doe krijg ik steeds meer volgsters en daar doe je het toch stiekem ook een beetje voor.

Dus welkom en tot gauw!
Jeanette

Irma said...

Ziet er erg gezellig uit.
Nog even een vraagje: in de zijkant staat een foto met een soort kapstok en nummers erboven. Heb je de nummerplaatjes los gekocht???Ik zoek nog van dat soort plaatjes boven mijn kapstok.

Alvast bedankt

Groetjes
Irma

Fabrizia said...

I don't understand what you write...but your photos are so beautiful and romantic!kisses,fabrizia

Unknown said...

I love your post!! The photos are beautiful!! You brought a spring smile to my life today, it snowed in Anchorage yesterday! :o)
Have a great weekend!
Chris :o)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails